Infosivu

Infosivu

Mikä on Sinulle tärkeää? Onko tärkeää, että voit noutaa tilauksen ilman toimituskuluja noutopisteestä, vai koetko tärkeäksi sen, että saat vastauksen nopeasti sähköpostilla? Meille tärkein asia olet juuri Sinä, asiakas, sekä se, että voimme palvella hyvin juuri Sinua.

Luurinetin juuret ovat vuodessa 1998. Nykyisessä muodossa toiminta on aloitettu vuonna 2005. Henkilökuntamme kokemus kaupan alalta on vuosikymmenten mittainen. Olemme luoneet toimivat suhteet suomalaisiin matkapuhelinten maahantuojiin ja kaikki puhelimemme ovat heiltä peräisin, joten mukana ovat suomenkieliset käyttöohjeet ja puhelimista löytyvät suomenkieliset valikot. Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme sopivat hinnat, ripeä toimitus ja toimiva asiakaspalvelu sähköpostitse.

Muista verkkokaupoista poiketen olemme halunneet luoda nopeat ja toimivat toimitustavat asiakkaillemme - unohtamatta hintaa. Toimitamme pienet tarvikkeet kirjeenä emmekä haaskaa rahaa toimittaaksemme niitä pakettina, kuten monet kilpailijoistamme tekevät. Näin sekä me että asiakkaamme säästävät selvää rahaa. Toimitamme viikoittain satoja lähetyksiä Postin ja Matkahuollon kautta. Kaikki lähetykset menevät meiltä suoraan lajittelukeskukseen ja ovat viivakoodiseurannan alaisia eli seurattavissa (poikkeuksena kirjeet).

Rasittaako, kun ei tiedä milloin tilaus on perillä? Meillä pystyt seuraamaan tilauksen käsittelyä sivuillamme. Tiedät milloin rahat ovat tulleet perille, tiedät milloin otamme tilauksen käsittelyyn ja tiedät milloin tilaus on lähtenyt meiltä lajittelukeskukseen. Ja tilausten seuranta ei rajoitu tähän, toimitamme aina Postin tai Matkahuollon seurantatunnuksen, jolla voit jatkaa tilausten seuraamista Postin tai Matkahuollon sivujen kautta.

Edulliset hinnat, nopeat toimitukset ja hyvä palvelu eivät useinkaan sovi samaan lauseeseen. Meillä se kuitenkin on enemmän tapa kuin poikkeus. Mikäli asiakaspalvelu ei toimi, asiakas tuskin asioi meillä uudelleen. Mikäli tilaukset eivät tule ajallaan, asiakas tuskin asioi meillä uudelleen. Mikäli hinnat ovat korkeat, asiakas ei asioi meillä ensimmäistäkään kertaa. Jos kaikki edellä mainittu onnistuu, asiakas palaa meille uudelleen ja tuo ystävänsäkin asioimaan hyvän palvelun, nopeiden toimitusten ja sopivien hintojen vuoksi.

Noutopiste Tampereen keskustassa

Noutopiste toimii Matkahuollon tiloissa Tampereen keskustassa. Noutopiste on paikka, josta verkkosivujen kautta tehty tilaus noudetaan. Tilaus tehdään sivuiltamme normaalisti ja toimitustavaksi valitaan nouto. Tilaus on pääsääntöisesti noudettavissa tilauksesta seuraavana arkipäivänä. Matkahuolto ilmoittaa tekstiviestillä, kun lähetys on noudettavissa. Matkahuollon edessä on maksutonta parkkitilaa.

Noutopisteen osoite: Matkahuollon rahtiasema, Hatanpään valtatie 7, 33100 Tampere. Avoinna arkisin kello 07:00-18:00.