Asiakaspalautus - Arkisto

Ajankohtaista Asiakaspalautus Lakisääteiset
Maksutavat Noutopiste Takuu
Tietosuoja Toimitusaika Toimitustavat

 
Asiakaspalautusehdot ennen 12.09.2022 tehtyihin tilauksiin. Ehdot tämän jälkeen tehtyihin tilauksiin löytyvät täältä.

Aina joskus ostos ei vastaa ennakko-odotuksia, mutta voit palauttaa tuotteen asiakaspalautuksena meille. Usein palautus on täysin maksuton asiakkaalle. Palautus Luurinettiin tapahtuu allaolevien ohjeiden mukaan.

ASIAKASPALAUTUS Noudatamme Kuluttajasuojalakia ja tarjoamme ostajalle 30 päivän vaihto- ja palautusoikeuden laskettuna vastaanottopäivästä. Asiakaspalautuksen voi palauttaa käyttäen samaa pakkausmateriaalia, missä lähetys saapui.

Tee aina palautusilmoitus ennen palautusta. Saat palautusilmoituksen teon jälkeen tarkan ohjeistuksen palauttamiseksi. Nyt voit tehdä palautusilmoituksen myös sähköisesti lomakkeella ja saat automaattisesti palautusohjeet sähköpostiisi heti palautusilmoituksen teon jälkeen.

PAINA TÄSTÄ, NIIN PÄÄSET TEKEMÄÄN SÄHKÖISEN PALAUTUSILMOITUKSEN

Älä koskaan palauta lähetystä ilman palautusilmoitusta! Mikäli sähköisen palautusilmoituksen teossa ilmenee ongelmia, voit tehdä palautusilmoituksen myös sähköpostilla osoitteeseen palautus@luurinetti.fi. Samasta sähköpostiosoitteesta saat apua myös kaikkiin asiakaspalautusta koskeviin kysymyksiin. Kun olet saanut vastauksen palautusilmoitukseen, palauta lähetys vasta sen jälkeen.


Normaali asiakaspalautus on asiakkaalle täysin ilmainen (myös maksetut toimituskulut hyvitetään), kun tilaus maksetaan muilla maksutavoilla kuin Jousto lasku ja osamaksu -maksutavalla ja asiakas tekee sähköisen palautusilmoituksen palautuksesta ennen palautusta.

Jousto lasku ja osamaksu -maksutavalla asiakas vastaa palautuskuluista. Palautuskulut ovat samat kuin alkuperäisen tilauksen toimituskulut, joten maksaessasi tilauksen Jousto lasku ja osamaksu -toimitustavalla, saat täyden hyvityksen tuotteen hinnasta, mutta et maksamiasi toimituskuluja. Jouston lasku ja osamaksu -laskutuskulut jäävät myös asiakkaan maksettavaksi.

Televisioille, joiden koko on 70″ tai suurempi ja tuotteille, joiden paino on yli 35 kg täytyy tilata erillinen nouto. Nämä eivät kulje pakettilähetyksinä, vaan rahtina, jotka noudetaan asiakkaalta. Mikäli haluat palauttaa ison tai painavan lähetyksen, ole yhteydessä palautus@luurinetti.fi, jolloin sovitaan noutoaika ja tilataan palautukselle nouto. Rahtikuljetusten palautuskuluista vastaa asiakas 49 euroon asti.

Palautettavaan tuotteeseen asiakas saa tutustua ja kokeilla samaan tapaan, miten hän voisi kokeilla sitä liikkeessä. Asiakas ei kuitenkaan saa ottaa tuotetta käyttöön.

Tuotteilla, kuten nappikuulokkeilla ja vastaavilla ei ole palautusoikeutta johtuen hygieniasyistä, koska palautettua tuotetta ei voi myydä uudelleen, mikäli tuote on avattu pakkauksesta (Kuluttajasuojalaki 6:16 § 3 ja 4).

Yritysten välisissä kaupoissa ei ole palautusoikeutta.